مسابقات لیگ برتر جوانان در مهریز یزد برگزار شد که یکی از دوچرخه سواران مسیر را اشتباه می رود و بابت خطای خود گریبان داور را می گیرد.

خطای دید رکابزن گریبان داور را گرفتبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مسابقات لیگ برتر پیست دوچرخه سواری در رده جوانان چند روز گذشته در مهریز یزد برگزار شد که یکی از اصحاب رسانه نقل کرده است، به علت اشتباه داور برخی از رکابزنان در این رقابتها دچار خطای دید شده و نتوانستند به رقابتشان ادامه بدهند.

اگرچه مسابقه جاده در مسیری کاملا مشخص برگزار می شود و مسیر این مسابقه مانند رقابتهای دوچرخه در کوهستان نیست که مسیر مشخص نباشد و گفته های این رکابزن کاملا بی منطق است می توان گفت مشکل از خود رکابزن بوده که هنگام رکاب زدن دقت و دید مسیر را فراموش کرده است.


رکابزنی که توانایی ندارد بهانه می آورد

به این منظور مصاحبه ای با امیر حسین جمشیدیان که یکی از رکابزنان تیم جوانان است و در این رقابت حضور داشته انجام دادیم که وی اظهار کرد:من در این رقابتها حضور داشتم اما همچین اتفاقی نیفتاد و اصلا این صحبت ها واقعیت ندارد و فکر می کنم این صحبت ها به خاطر این است که دوچرخه سوار برای خوب رکاب نزدنش بهانه آورده است.

وی افزود: مسیر رقابت کاملا مشخص بود و کسی که دور بلوار باید دور می زده اما به اشتباه مسیر دیگری را طی نموده است مشکل از خودش است و ربطی به داور ندارد و باتوجه به اینکه خودم در این مسابقات حضور داشتم و نفر هفتم شدم.

 در خصوص این معضل با محمود وفایی رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری نیز مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: ما در همان منطقه حضور داشتیم و یکی از دوچرخه سواران در یک بریدگی زودتر پیچید پس از آن بقیه هم به فرماندهی او مسیر را پیچیدند اما وقتی متوجه شدند اشتباه رفتند، برگشتند و در هر صورت مشکل از خود رکابزنان بود که بدون نگاه به مسیر حرکت کردند.


در رقابت حادثه ای رخ نداد

در این خصوص با پوریا حسینی رکابزن تیم کاشی پرسپولیس هم مذاکره ای انجام دادیم که وی خاطر نشان کرد:مسابقات لیگ برتر جاده که در مهریز یزد برگزار شد من متوجه هیچ اتفاق خاصی نشدم و مسیر بد و نامشخصی هم نبود باید 7 بار،دور بلوار می زدیم من در مسابقات استقامت جاده پنجم شدم همین طور در بخش تایم تریل انفرادی هم اول شدم.

وی افزود: در  حال حاضر رقابتهای داخلی تیم های جوانان به پایان رسیده است و برای مسابقات قهرمانی آسیا 2017 که بهمن ماه برگزار می شود آماده خواهیم شد. 

در ادامه با امیر حسین باقری رکابزن تیم باشگاهی کاشی پرسپولیس مذاکره ای انجام دادیم که وی بیان کرد:مسابقات رضایت بخش بود فقط بدشانسی آوردم و پس از 20 دقیقه نخست به زمین خوردم و دوچرخه ام دچار مشکل شد و نتوانستم مسیر را برای حضور در رقابتها ادامه بدهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار