مرد جوانی به دلیل اختلاف ملکی با تفنگ عموی خود را در شهرستان تفرش به قتل رساند .

شلیک برادر زاده مرگ عمو را رقم زد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان  تفرش گفت: مرد جوانی که به خاطر اختلاف ملکی عموی خود را در تفرش به قتل رساند، در عملیات مأموران پلیس شهرستان دستگیر شد.
روح الدین یوسفوند  افزود:در جریان درگیری در یکی از روستا های تفرش پسری 21 ساله با عموی خود به واسطه اختلاف ملکی درگیر شده و با یک قبضه سلاح به سمت وی تیراندازی کرده که باعث مجروح شدن عموی خود شده و بلافاصله از محل فرار کرده است.
وی ادامه داد: بلافاصله فرد مجروح به بیمارستان منتقل می‌شود که بعد از ساعتی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.
یوسفوند بیان داشت: در مراحل اولیه تحقیقات و با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی شهرستان و در بررسی‌های انجام شده از سوی مأموران انتظامی مشخص شد که اسلحه‌ای که در این درگیری مورد استفاده قرار گرفته، دارای مجوز بوده است.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتل ساعاتی بعد از وقوع قتل در مسیر جاده تفرش به ساوه در داخل یک خودروی عبوری شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، انتظامی ، تفرش ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.