کارگرانی که برای کار از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به اسکاتلند می‌روند، حدود 7.3 میلیارد پوند به رشد اقتصادی اسکاتلند کمک کرده‌اند.

سودآوری 7.3 میلیارد پوندی کارگران اروپایی برای اقتصاد اسکاتلندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تلگراف: کارگرانی که برای کار از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به اسکاتلند می روند، حدود 7.3 میلیارد پوند به رشد اقتصادی اسکاتلند کمک کرده اند.

کمیته اقتصادی هولیرود در جدیدترین گزارش خود درباره شرایط کشورهای تابع انگلیس پس از برکسیت آورده است: از هر 20 کارگری که در اسکاتلند مشغول کار هستند یک نفر از کشورهای اتحادیه اروپاست که از مرزهای انگلیس وارد این کشور شده است. 8.7 درصد کارگران (42 هزار نفر) نیروی کار مهمان هستند و 4.8 درصد (20 هزار نفر) در بخش اقتصادی، 12 هزار نفر در بخش تولید و 33 هزار نفر در بخش مدیریت، اموزش و بهداشت کار می کنند.

در بخش دیگری از گزارش هولیرود آمده است: کارگرانی که از کشورهای اتحادیه اروپا به اسکاتلند آمده اند، درآمد متوسط بالاتری نسبت به کارگران در انگلیس دارند. این روند می تواند جذب نیروی کار اسکاتلند از دیگر کشورهای اتحادیه را افزایش دهد.

نتیجه گیری این گزارش نشان می دهد استفاده از یک مدل اقتصادی اساسی از سوی دولت اسکاتلند در آینده نزدیک ارزش خالص افزوده (Gross Value Added) در سال را به 7.3 میلیارد پوند افزایش می دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار