رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: اصناف در حوزه اجتماعی بیشترین ارتباط را با مردم دارند.

اصناف بیشترین ارتباط را با مردم دارند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود فقیهی در مجمع دو سالانه سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور که در محل سالن همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، افزود: یکی از آفت‌های این حوزه ریا و ریاکاری است که سبب انحراف و گمراه شدن مردم می‌شود و بزرگترین آفت این راه دنیا طلبی است‌.

وی اظهارکرد: دنیا طلبی صرفاً در حوزه پول نیست و در رابطه با شهوت، مقام و غیره نیز وجود دارد؛ منشاء تمام انحرافات موجود دنیا طلبی است که مصادیق آن را در نظام می‌بینیم.

فقیهی با بیان اینکه تنها راه مقابله با دنیا طلبی، حمایت و حرکت در مسیر ولایت است، گفت: افرادی در کمین‌ ما هستند که برای پیگیری اهداف خود حق را به باطل ملبس می‌کنند بنابراین در این مسیر باید دقت بسیار داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور افزود: براساس آیات قرآن، حق هدایتگر است و سعادتمندی می‌آورد و راه حق راه سلامت و استواری است .

وی اظهار داشت: دشمن با پوشاندن لباس باطل به حق درصدد ایجاد گمراهی و ضلالت است چرا که برای پیگیری امیال و اهداف خود ناچار است که باطل را حق جلوه دهد.

فقیهی با بیان اینکه نفاق بزرگترین و مهم‌ترین مسئله در تاریخ است، گفت: حقوق بشر کلمه زیبا و خوبی است اما آمریکا و پیروانش سعی دارند با استفاده از کلمه حقوق بشر مردم را فریب دهند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.