سوگواره شعر مجتبوی با حضور 9 استان کشور 17 آبان در شهرستان داراب برگزار می ‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد خوانسالار با بیان اینکه این مراسم با هدف عرض ارادت به اهل بیت (ع )، تبیین زندگانی و فضیلت‌ های امام مجتبی، بررسی ابعاد اجتماعی، فرهنگی و سیاسی زمان امام حسن و تولید شعر مجتبوی برگزار می شود، گفت: چهارمین سوگواره مجتبوی داراب به صورت منطقه ‌ای و با حضور شاعران 9 استان فارس، اصفهان، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، کرمان، سیسنان و بلوچستان و هرمزگان 17 آبان همزمان با هفتم صفر برگزار می ‌شود.
وی با بیان اینکه این مراسم در سالن فرهنگ و هنر داراب برگزار می ‌شود، گفت: در این مراسم محقق و عاشورا پژوه محمدرضا سنگری سخنرانی می کند و شاعران برجسته و برگزیده سوگواره به شعرخوانی می‌ پردازند.
خوانسالار افزود: در کنار این سوگواره همایش چراغداران آیینی استان فارس با حضور پدر شعر آیینی استان احد ده‌‏ بزرگی و ضاعران برجسته استان سید امین جعفری، هاشم کرونی و ایوب پرندآور برگزار می ‌شود.
دبیر سوگواره شعر مجتبوی داراب خاطرنشان کرد:  رونمایی از مجموعه شعر آیینی سوگواره مجتبوی که به همت مجمع شعرای آیینی کشور به چاپ رسیده است از جمله برنامه ‌های این مراسم است.
انتهای پیام/ ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار