کرمانشاه؛

درخشش تیم کرمانشاه در مسابقه های ملی و مهارت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از کسب 12عنوان و مدال برتر توسط اعضای تیم المپیاد مهارت استان در هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت کشور و انتخابی چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از کسب 12عنوان و مدال برتر توسط اعضای تیم المپیاد مهارت استان در هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت کشور و انتخابی چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی خبر داد.
 داود ناصری امید افزود: تیم المپیاد استان کرمانشاه امسال در قالب 21 نفر در 18 رشته در این مسابقات شرکت کرد و توانست 12 مدال و مدالیون (دیپلم افتخار) این مسابقات را کسب کند.

وی گفت: امسال تیم استان کرمانشاه با هفت پله صعود نسبت به سال گذشته، رتبه پنجم کشور را کسب کرد.

وی به مدال آوران این دوره از المپیاد نیز اشاره کرد و گفت: 'محسن رضایی' در رشته صافکاری خودرو و 'علی عسکری' در رشته طراحی مهندسی مکانیک مدال طلا و 'اوین رشیدی رستمی' در رشته فناوری طراحی گرافیک مدال نقره  این مسابقات را کسب کردند.

وی گفت: همچنین در این المپیاد 'سامان فرخی' در رشته تاسیسات الکتریکی، 'پوریا ویسی جهان آبادی' و 'سینا امیریان' در رشته طراحی فضای سبز، 'مهرداد باباجانی' در رشته قنادی و 'مهنوش قیماسی گاه میرجی' در رشته خیاطی مدال برنز کسب کردند.

وی افزود: 'علی بی سخن' در رشته اتصالات چوبی، 'حمید عسکری آمیرآبادی' و 'لقمان محمدی' در رشته اکواترونیک تیمی و 'کیمیا پاک قدم' در رشته آشپزی دیپلم افتخار این دوره مسابقات ملی مهارت را از آن خود کردند.

وی از افراد زیر 21 سال استان خواست بدون توجه به مدرک تحصیلی در مسابقات ملی مهارت سال آینده حضور جدی داشته باشند.
 امسال تیم مهارت استان کرمانشاه در 18 رشته آجر چینی، کاشی کاری دیوار و کف، کنترل صنعتی، مکاترونیک، فناوری مد، تاسیسات الکتریکی، کابینت سازی، جوشکاری و طراحی توسعه وب، آکواترونیک، اتصالات چوبی، الکترونیک، طلا و جواهرسازی، صافکاری خودرو، طراحی فضای سبز، طراحی مهندسی مکاترونیک، قنادی، نقاشی خودرو به همراه 19 نفر کارشناس و سه نفر عوامل اجرایی در این مسابقات شرکت کرد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، درخشش ، تیم ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار