مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر 55 درصد کارکنان این اداره کل از خانواده شهدا و ایثارگران هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  ابراهیم رحیمی زنگنه با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس ضربات سنگینی را بر پیکر اقتصادی و اجتماعی جامعه و زندگی مردم وارد کرد، گفت: علی رغم مصیبت‌هایی که جنگ با خود به همراه داشت این امر نفحه الهی بود که بسیاری از جان‌ها را زندگی حقیقی و حیات واقعی بخشید.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس تاثیر عظیمی در بیداری مردم داشت و در این بین در حالی که بسیاری مردم بصورت غیرمستقیم با آن درگیر بودند، جانبازان، شهدا و ایثارگران کسانی بودند که بصورت مستقیم درگیر جنگ بودند.

رحیمی زنگنه اظهار کرد: برخی جنگ را قهر الهی دانسته، اما اگر با معیار الهی به جنگ نگاه شود باطن آن لطف است.

وی افزود: خداوند لطف خود را همواره به انسان‌هایی که دوستشان دارد در قالب قهر به آنها نشان می‌دهد و در حقیقت آنچه که ظاهر قهر خدا را دارد در حقیقت لطف خداست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، ایثارگر واقعی در حقیقت کسی است که نفحه را درک کرد و مستقیم در این اتفاق حضور داشت.

رحیمی زنگنه افزود: خوشختانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یکی از اداراتی است که این افتخار را دارد که بیشترین تعداد کارمندان آن در حدود 55 درصد از میان ایثارگران و جانباران و فرزندان خانواده شهدا هستند.

وی افزود: ما در دو سال گذشته ۲۶ نفر از خانواده شاهد و ایثارگران را در این اداره کل استخدام کردیم و این افتخاری برای ماست که اداره‌ای که متولی فرهنگ استان است بدنه آن از افرادی است که خانواده شهید و ایثارگر هستند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.