نشست مشترك مسئولان دانشگاه رازی با جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در سالن جلسات حوزه رياست دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دكتر محمد ابراهيم اعلمي آل آقا رييس دانشگاه رازي با بیان اینکه این نشست با هدف  هم افزايي بين دو مجموعه برگزار شده است، گفت: در شهر كرمانشاه با دو چالش  اشتغال و مسائل فرهنگي روبرو هستیم که مطمئنا  توسعه تعاملات وهم افزایی جهاد دانشگاهی و دانشگاه رازی درکاهش این مشکلات تاثيرگذار خواهد بود.
اعلمي آل آقا تصريح كرد:  تعريف پروژه هاي مشترك مي تواند به حل معضلات استان كمك كند.
وی در ادامه با اشاره به سرفصل های برنامه های مشترک قابل تعریف بین دو مجموعه یادآور شد: باید از ظرفیت و توان هم در مسیر حل مشکلات استان بشتر استفاده کنیم .
 بهرام بادکو رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه نیز در این نشست با بیان اینکه توسعه تعاملات و هم افزایی خیرو برکت برای جامعه خواهد داشت، گفت: جهاد دانشگاهی همواره بر اساس سیاست های کلان و چشم انداز ها ماموریت خود را تعریف کرده و تلاش دارد به مسائلی در استان ورود پیدا کند که دغدغه جامعه است .
وی افزود: معاونت های پژوهشی، فرهنگی، پشتیبانی وعمرانی، آموزش تخصصی کوتاه مدت و دو بخش دانشگاهی شامل موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی و علمی کاربردی، پارک علم و فناوری کرمانشاه و مرکز تخصصی درمان ناباروری بخش های جهاد دانشگاهی استان است .
بادکو در ادامه تصریح کرد: اعلام آمادگی می کنیم در همه بخش ها با دانشگاه رازی همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، نشست ، دانشگاه ، رازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.