معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فرد کلاهبرداری که در زمینه تولید و صادرات فرش فعال بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فرد کلاهبرداری که در زمینه تولید و صادرات فرش فعال بوده و با وعده پرداخت سودهای بالا توانسته بود میلیاردها تومان از پول مردم را جمع آوری کند، قبل از خروج از کشور خبر داد.

سرهنگ محمدرضا آمویی گفت: متاسفانه فردی تحت عنوان راه اندازی شرکتی اقدام به جذب سرمایه های مردم کرده بود تا بتواند مبالغ کلانی را جمع کرده و از کشور خارج کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع ماموران امنیتی و انتظامی این فرد قبل از خروج از کشور دستگیر شد.

وی افزود: در حال حاضر این فرد برای سیر مراحل قضایی به دستگاه قضایی سپرده شده است.

معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری در این شرکت بالا بوده گفت: سرمایه های مردم محفوظ است و امیدواریم در اسرع وقت به دست صاحبان خود برسد.

از مدت ها پیش فردی تحت عنوان راه اندازی شرکتی که در زمینه تولید و صادرات فرش اقدام می‌کند، با تبلیغات گسترده مبنی بر پرداخت سودهای خارج از عرف و بالاتر از 50 درصد به سپرده های مردم، توانسته بود میلیاردها تومان از سرمایه مردم را جمع آوری کند که شب گذشته و در حالی که گویا قصد داشته از کشور خارج شود، دستگیر شد.

شب گذشته جمعی از مردم که سپرده های خود را نزد این فرد سرمایه گذاری کرده بودند، مقابل دفتر این شرکت در کرمانشاه تجمع کردند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.