شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان مسیرهای راهپیمایی یوم الله روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را در 19 نقطه مختلف استان سمنان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست هماهنگی و برنامه ریزی آئین یوم الله 13 آبان در استان سمنان، گفت: این روز به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده و هر ساله در ‌سراسر کشور با محوریت دانش آموزان، دانشجویان و طلاب انقلابی، راهپیمایی باشکوهی برگزار می شود .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان یاد آور شد: راهپیمایی یوم الله 13 آبان سال 1395 در سمنان ساعت 9 و 30 دقیقه سیزدهم آبان از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود.
وی ادامه داد: این آئین در شاهرود از ساعت 9 و 45 دقیقه از مقابل مسجد جواد الائمه(ع) به سمت خیابان 22 بهمن و در میامی ساعت 10 در مسیر میدان بسیج، میدان امام رضا(ع)، اداره آموزش وپرورش برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: راهپیمایی 13 آبان امسال در گرمسار ساعت 10 از گلزار شهداء به سمت میدان امام خمینی(ره)، در مهدیشهر ساعت 10 از میدان شهداء به سمت حسینیه اعظم و در دامغان ساعت 10 از میدان شهدا به سمت میدان امام خمینی (ره) پیش بینی شده است.
وی افزود: این آئین در آرادان ساعت 10 از مسجد صاحب الزمان (عج) تا میدان امام خمینی(ره)، در بیارجمند ساعت 10 از میدان قدس به سمت مسجد جامع، در کلاته خیج ساعت 10 از میدان امام حسین (ع) به سمت سه راه شهر، در بسطام ساعت 10 از میدان امام خمینی(ره) به سمت امامزاده محمد(ع) و در مجن ساعت 10 از امامزاده ابراهیم (ع) به سمت گلزار شهداء شهر در نظر گرفته شده است.
حجت الاسلام قندهاری افزود: راهپیمایی 13 آبان در درجزین ساعت 10 از شهرک بعثت به سمت میدان امام خمینی(ره) و مصلای نماز جمعه و در سرخه ساعت 10 از میدان ولی عصر(عج) از خیابان جانبازان به سمت خیابان ارسطو، بلوار انقلاب، خیابان فیض به سمت حسینیه شهدا برگزار می شود.
وی افزود: راهپیمایی روز 13 آبان امسال در رودیان ساعت 10 از مقابل شهرداری تا فلکه مرکزی، در شهمیرزاد ساعت 11 از مدارس به سمت میدان امام خمینی(ره)، در ایوانکی ساعت10 از مسجد جامع به سمت میدان امام خمینی (ره)، در دیباج ساعت 10 و 30 از مقابل درمانگاه به سمت حسینیه سید الشهدای محله ورزن، در امیرآباد ساعت 10 و 30 دقیقه از میدان شهداء به سمت حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) و در کلاته رودبار ساعت 10 و 30 دقیقه از میدان شهداء به سمت مصلی مسجد سعادت برگزار می شود.
حجت الاسلام غلامرضا قندهاری، وحدت، مقاومت و حضور مردم در صحنه های حساس و تاریخ ساز انقلاب را یک از رمزهای پیروزی عنوان کرد و گفت: پیام ملت ایران از برگزاری این آئین ها به ویژه راهپیمایی یوم الله 13 آبان این است که با ایستادگی و مقاومت و هوشیاری کامل و تبیعت از فرامین رهبر معظم انقلاب از نظام و دستاوردهای آن حفاظت و پاسداری خواهند کرد.
وی به مناسبت های مهم روز 13 آبان در تاریخ انقلاب مانند تبعید حضرت امام خمینی(ره)، شهادت دانش آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد و گفت: از این رو بزرگداشت این روز در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) با الگو گیری از همین سیره و روش پیامبران و امامان معصوم(ع) و با روحیه استکبار ستیزی به مقابله با استکبار جهانی پرداختند.
وی گفت: در زمانی که انقلاب ایران آغاز شد شخصیت ها و علمای فراوانی وجود داشتند که مورد شناخت و اهمیت بودند اما آن چیزی که امام خمینی(ره) را مطرح و محبوب تمام مستضعفین عالم کرد، روحیه استکبار ستیزی، دشمن ستیزی و ظلم ستیزی ایشان بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، حضور گسترده مردم در این راهپیمایی بزرگ را خواستار شد و افزود: حضور گسترده مردم در این روز، مشتی بزرگی بر دهان دشمنان اسلام است و امید است مردم مومن وخداجوی استان در این راهپیمایی لحظات زیبایی را از حضور خود به تصویر بکشند.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.