فرمانده انتظامي شهرستان بينالود از دستگيري سارق حرفه اي با 20 فقره سرقت خودروهاي مدل پايين در شهر مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ عباس نظافتي گفت: با گزارش نگهبان يک شهرک ويلايي در حاشيه جاده ويراني به شانديز در خصوص خروج يک دستگاه خودروي مشکوک از مجموعه ،بلافاصله اقدامات پليس در اين زمينه آغاز شد.

وي افزود: نگهبان اين شهرک ويلايي اعلام داشت که دو جوان يک دستگاه خودروي پرايد را به صورت يدک کش اوايل صبح از داخل شهرک به بيرون خارج کردند که در استعلام پلاک خودرو مشخص شد که اين خودرو سرقتي است.

فرمانده انتظامي شهرستان بينالود گفت: با راهنمايي نگهبانان محله، محل اختفاي سارقان در يکي از باغ ويلاهاي مجتمع شناسايي و پس از انجام هماهنگي هاي قضائي و حضور ماموران در بررسي محل مشخص شد که يک دستگاه خودروي سرقتي ديگر نيز در داخل اين باغ ويلا پارک شده است.

سرهنگ نظافتي افزود:ماموران در اين عمليات يکي از سارقان را هنگام فرار دستگير و صدها قلم قطعات و تجهيزات خودروهاي مسروقه را از وي کشف کردند.

وي گفت: اين سارق حرفه اي که به تازگي از زندان آزاد شده در بازجويي هاي اوليه به 20 فقره سرقت خودروهاي مدل پايين در سطح شهر مشهد و اوراق کردن آنها در باغ ويلاي يکي از اقوامش با همدستي فرد ديگري که در زندان با وي آشنا شده اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي بينالود خاطر نشان کرد: عدم نصب دزدگير و سيستم هاي امنيتي در خودروهاي مدل پايين و نبود تجهيزاتي نظير ايموبلايزر و سرقت اين خودروها در کمتر از چند ثانيه توسط سارقان حرفه اي موجب افزايش اين نوع سرقت ها شده است لذا به شهروندان عزيز توصيه مي کنيم که از قرار دادن اشياي قيمتي در خودروها پرهيز و حتي المقدور در مقابل دوربين هاي مداربسته خودرو را پارک کنند.

سرهنگ نظافتي تصريح کرد: با اطلاعات به دست آمده از اين سارق حرفه اي دو دستگاه خودروي سرقتي ديگر نيز که در نقاط حاشيه اي شهر شانديز رها شده بود شناسايي و ضمن کشف تجهيزات بازشده به مالباختگان عودت داده شد.

وي گفت: با توجه به قطعات خودروهاي کشف شده، تحقيقات از متهم براي کشف ديگر جرايم احتمالي و دستگيري همدستش ادامه دارد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.