رئیس راه و شهر سازی کنارک گفت: از ابتدای امسال تاکنون 80 کیلومتر از محورهای فرعی و روستایی شهرستان کنارک آسفالت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،نوروز بلوچی اظهار کرد: اجرای آسفالت گرم محور های روستایی تنبلان، دوکی، خوش آباد و نیز اجرای آسفالت سرد محور کنارک - زرآباد به طول 80 کیلومتر با اعتبار 12 میلیارد تومان انجام شده است.

رئیس راه و شهرسازی کنارک افزود: از اواخر سال 94 و 3 ماه ابتدای امسال پل بزرگ زرآباد به طول 120 متر و با اعتبار 13 میلیارد تومان، پل بزرگ کاروان به طول 180 متر و با اعتبار 15 میلیارد تومان نیز در این شهرستان احداث شده که با توجه به فصلی بودن رودخانه ها در طول مسیر و انسداد محور با احداث این پل ها مشکل مسدود شدن محور کنارک جاسک به طور کامل رفع شده است.

وی بیان کرد: محور کنارک - چابهار نیز به طول 24 کیلومتر و محور های روستایی این شهرستان به طول 150 کیلومتر فوگسیل شده است.

وی گفت: در این مدت خط  کشی محور های اصلی -فرعی و روستایی به طول 250 کیلومتر، تسطیح حریم قانونی محور های اصلی- فرعی و روستایی با سطح 2 هزار مترمربع، نصب علایم افقی-عمودی، اطلاعاتی، انتظامی و هشدار دهنده به تعداد 3 هزار عدد و 9 هزار چشم گربه ای، بوته‌کنی سطح شانه راه و تکمیل روشنایی تقاطع نیکشهر انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهر سازی کنارک گفت: در 6 ماه گذشته چیپ سیل محور ترانزیتی کنارک-نیکشهر به طول 50 کیلومتر با اعتبار 20 میلیارد تومان نیز اجرا شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار