اصفهان؛

حضور پررنگ شهرداری در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش

شهرداری اصفهان به همراه سرمایه‌گذاران اصفهان در هشتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی کیش حضوری پررنگ خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی نباتی‌نژاد با اشاره به حضور پررنگ مدیریت سرما‌یه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان در هشتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی کیش اظهار داشت: از آنجایی که رویکرد شهرداری اصفهان استقبال از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای فعالیت در شهر اصفهان است از این رو بسته‌های پیشنهادی را برای این امر تهیه و در این نمایشگاه در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 36 بسته سرمایه‌گذاری با سه محور گردشگری (هتل‌سازی و مجموعه‌های تفریحی)، مجموعه‌های چند منظوره (تجاری، اداری و مسکونی) و خدمات شهری (بازیافت زباله و تولید برق از زباله) تهیه شده است، اضافه کرد: ارزش ریالی این بسته‌ها حدود 3هزار میلیارد تومان برآورد شده و به صورت بسته به شرکت کنندگان در این جشنواره پیشنهاد می‌شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان تنها به این بسته‌ها محدود نخواهد شد، افزود: شهرداری اصفهان از ظرفیت‌های بالایی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است و مدیریت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری آماده استقبال از ایده‌های سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است و پس از بررسی ایده‌ها تسهیلات مورد نیاز برای سرمایه‌گذاران را به بهترین شکل فراهم خواهد ساخت.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان به همراه سرمایه‌گذاران این شهر در هشتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در کیش حاضر می‌شوند، بیان کرد: ارگان‌ها، نهادها و شرکت‌های اقتصادی مرتبط با سرمایه‌گذاری همچون اتاق بازرگانی، شرکت برق منطقه‌ای استان، شرکت آب و فاضلاب منطقه‌ای استان، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، مجموعه سیتی‌سنتر، شرکت پیشرو دیزل آسیا، شرکت توکا فولاد و شهرداری‌های نایین، خمینی‌شهر و ... در این نمایشگاه همراه با شهرداری اصفهان حضور دارند.

نباتی‌نژاد با اشاره به اینکه بیش از 170 مشارکت‌کننده داخلی و خارجی در این نمایشگاه حاضر هستند، تصریح کرد: خبرگزاری ایمنا و رسانه‌های شهرداری نیز این رویداد سرمایه‌گذاری مهم را پوشش می‌دهند.

گفتنی است هشتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی کیش ١٠ آبان ماه ١٣٩۵ ساعت ١٧:٣۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش در سالن خلیج فارس آغاز به کار می‌کند و به مدت سه روز از ساعت ٩:٣٠ لغایت 15 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.