مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آثار چند تن از فیلم سازان مطرح کشور در حوزه هنری استان اکران شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت: برخی از آثار فیلم سازان ملی در ویژه برنامه ی «یک فیلم ، یک فیلم ساز» در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اکران شد.

اسحاق آقایی افزود: فیلم های کوتاه سینمایی هفت سنگ به نویسندگی و کارگردانی فاطمه دست مرد، علمک به نویسندگی و کارگردانی حسین دارابی و اولین شب زمستان به کارگردانی آرش رفیعی از جمله آثار اکران شده در حوزه هنری هستند.

مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت: قرار است این برنامه در هفته های آینده با اکران آثار فیلم سازان استان و با حضور اهالی سینما برگزار شود.

اسحاق آقایی افزود: در این برنامه، علاوه بر اکران فیلم های تولیدی فیلمسازان و کارگردانان جوان استان و کشور، منتقدان و شرکت کنندگان به نقد و بررسی این فیلم ها می پردازند.

مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت: این برنامه با هدف بسترسازی برای ارتقای سطح دانش هنری هنرمندان و ایجاد زمینه برای دیده شدن آثار هنرمندان برگزار می شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.