امتم جمعه خوی گفت: سلامت دادگستری ها ، قضات و تمامی کارکنان و کارگزاران این مجموعه مورد انتظار مقام معظم رهبری و توده مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حجت الاسلام سید رضی شکوری در ملاقات با مدیر کل محترم دادگستری استان اذربایجان غربی که در دفتر امام جمعه صورت گرفت طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع قضاوت و در مقابل چشم مردم بودن عملکرد آن ضرورت دارد مورد توجه ویژه متولیان امور قرار بگیرد.

وي ادامه دادسلامت دادگستری ها و قضات محترم بلکه تمامی کارکنان و کارگزاران این مجموعه مورد انتظار مقام معظم رهبری و توده مردم است .

سيد رضي شکوري دربخشي از سخنان خود با اشاره به توصیه ها و مطالبات مقام معظم رهبری در ملاقات های خود با قوه قضاییه گفت :اگر مسئولان محترم قضایی این مطالبات و توصیه ها را بصورت جدی در دستور کار قرار بدهند مشکلات موجود قطعا حل خواهد شد .

وي پيشگيري از وقوع جرم را يکي از مطالبات مقام معظم رهبری عنوان کرد وافزود: این مسئله باید به‌عنوان دغدغه اصلی مسئولان قوه قضائيه قرار بگیرد.

درپايان لازم به ذکر است که مدیر کل محترم دادگستری استان گزارشات لازم را در زمینه عملکرد دادگستری های استان و شهرستان خوی دراين جلسه ارائه کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.