تئاتر در هفته از رویدادهای مهم تئاتری از جمله اختلافات صنفی این روزهای این هنر می‌گوید.

به گزارشحوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در گزارشی کوتاه به بیان رویدادها و اتفاقات تئاتری کشورمان در هفته گذشته می‌پردازیم. 

*مدرسه تئاتر «سه نقطه» با مدیریت علی پورعیسی بخش تخصصی «پرورش متن» را راه اندازی می کند.

*نمایش «هنگامی که...» به کارگردانی حمید پورآذری در بنیاد امید مهر اجرا خواهد شد. این نمایش اولین بار، تیر ماه ١٣٩٥در بنیاد امید مهر اجرا شده بود که به دلیل استقبال تماشاگران دوره جدید اجرای خود را آغاز می کند.

*نمایش «هنگامی که...» از روز جمعه ۷ آبان تا ۲۱ آبان ساعت ۱۸ در بنیاد امید مهر واقع در خیابان سپهبد قرنی، (نرسیده به پل کریم خان)، خیابان کلانتری غربی، پلاک ۷۲ روی صحنه می رود.

*مراسم افتتاح مرکز مشاوره تئاتر با مدیریت علی‌اصغر دشتی شامگاه شنبه یکم آبان‌ماه در تئاتر مستقل تهران برگزار شد. گفتنی است فرهاد مهندس‌پور، حسن معجونی، حمید پورآذری، سعید بهنام و اصغر دشتی مشاوران واحد کارگردانی این مرکز را تشکیل می‌دهند.

*تشکیل اولین  انجمن صنفی تماشاخانه ها که جلسه آن در تئاتر باران تشکیل شد مخالف و موافقان زیادی داشت و همچنان این بحث به سرانجام نرسیده است.

*شهرام کرمی مدیر  پردیس تئاتر تهران با اشاره به افتتاح رسمی این مجموعه با جشنواره سی و پنجم تئاتر فجر اظهار کرد که از گروه‌های تئاتری برای اجرای آثارشان در پردیس تئاتر تهران حمایت مالی خواهد شد.

*نمایش «شکسپیر عشق ۲۰۰۱» نوشته میلاد اکبر نژاد و کارگردانی عباس اقسامی به بخش اصلی فستیوال بین المللی تئاتر بلاروس راه یافت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار