یاسوج؛

اعلام فراخوان دومین جایزه ملی داستان کوتاه “سه‌قلاتون”

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: فراخوان دومین جایزه ملی داستان کوتاه “سه‌قلاتون” در گچساران اعلام شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: فراخوان دومین جایزه ملی داستان کوتاه "سه‌قلاتون" در این شهرستان اعلام شد.

امیرحسین نوروزی با بیان اینکه امسال دومین جایزه ملی داستان کوتاه با عنوان «سه‌قلاتون» از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان گچساران برگزار می‌شود افزود: این مراسم در روزهای ۱۷ تا ۱۹ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به اینکه موضوع این جایزه ملی در دو بخش آزاد و بومی «اقلیمی» است، گفت: نویسندگان و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ۳۰ دی‌ماه آثار خود را در محیط word به آدرس dastanegachsaran@gmail.com ارسال کنند.

نوروزی با اشاره به جوایز نخستین جایزه ملی داستان کوتاه در این شهرستان، افزود: در بخش موضوع آزاد، جایزه مقام نخست لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۱۵ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: جایزه مقام دوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ده میلیون ریال و جایزه مقام سوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۸ میلیون ریال است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: در بخش بومی «اقلیمی» جایزه مقام نخست لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۱۵ میلیون ریال، جایزه مقام دوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ده میلیون ریال و جایزه مقام سوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۸ میلیون ریال است.

نوروزی با اشاره به اینکه داوران نهایی این جایزه ملی ادبی ابوتراب خسروی، محمد جواد جزینی و حسن بهرامی هستند، افزود: کارگاه نقد و بررسی آثار برگزیده در حاشیه جشنواره برپا می‌شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.