عبدالله‌عبدالله: نبود امنیت عمده‌ترین مشکلات حکومت افغانستان است

رئیس اجرائیه افغانستان در دفترکارش با جک‌رید عضو کمیته خدمات نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا دیدار و گفتگو کرد.

عبدالله‌عبدالله: نبود امنیت عمده‌ترین مشکلات حکومت افغانستان است
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، عبدالله‌عبدالله رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان عصر روز گذشته در دفترکارش در قصر سپیدار با سناتور جک رید عضو کمیته خدمات نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا در حالی که آقای مکینلی سفیر ایالات متحده در افغانستان وی را همراهی می‌کرد دیدار و گفتگو کرد.

رئیس اجرائیه افغانستان در این نشست از حمایت‌های همیشگی سناتور جک رید و مجلس سنای آمریکا از افغانستان سپاسگزاری کرد.

وی در صحبت‌های خویش تصویر روشنی از تحولات نظامی-سیاسی افغانستان ارائه و براصل همکاری مشترک به ویژه در بخش تجهیز و تقویت قوای نظامی افغانستان از سوی ایالات متحده تاکید کرد.

دکتر عبدالله‌عبدالله در ادامه گفت: طالبان و حامیان آنان می‌خواستند در این فصل جنگی مناطقی را در افغانستان به دست آورند و به این نیت جنگ های وسیع و گسترده ای را در ولایت های مختلف افغانستان راه انداختند؛ ولی نیروهای مسلح افغانستان این حملات را موفقانه خنثی و برنامه های شوم آنان رانقش برآب ساختند.

رئیس اجرائیه افغانستان امنیت را از عمده ترین دشواری‌های حکومت دانست و براصل حمایت بین المللی از افغانستان و مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

آقای جک رید با استقبال از پیشرفت ها و دستاوردهای سالیان اخیر در افغانستان بر اصل همکاری و تفاهم در حکومت وحدت ملی تاکید کرد و از ادامه حمایت و همکاری سنای ایالات متحده از قوای مسلح افغانستان و مبارزه با تهدیدات مشترک اطمئنان داد.

آقای جک رید از قهرمانی ها و دستاوردهای قوای مسلح افغانستان تقدیر و به قربانیان قوای مسلح افغانستان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار