رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه اصفهان گفت: هشتمین همایش بین‌المللی علوم اجتماعی در ورزش به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامعلی قاسمی ظهر سه شنبه، در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه هشتمین همایش بین‌المللی علوم اجتماعی در ورزش به میزبانی دانشگاه اصفهان در تاریخ ۲۶ و ۲۷ آبانماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: فضای پسابرجام در تعاملات اجتماعی فرهنگی ایران بسیر تاثیر داشته است و بر این اساس دانشگاه اصفهان از نظر تبادل مقالات علمی، پژوهشی، فرهنگی با دیگر دانشگاه‌های دنیا و حضور در کنفرانس‌های بین‌المللی علمی بسیار پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه اصفهان مفتخر به میزبانی هشتمین کنفرانس بین المللی علوم اجتماعی ورزش است، افزود: این موضوع برای نخستین بار در کشور ایران مطرح می‌شود و برگزاری این همایش در اصفهان افتخاری برای این شهر است تا زمینه شناخت بهتر نسبت به امور اجتماعی در ورزش  این امر را فراهم کنیم.

رئیس کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی علوم اجتماعی در ورزش با بیان اینکه این کنفرانس به زبان انگلیسی و فارسی برگزار می‌شود، ابراز داشت: با پشتیبانی رئیس دانشگاه اصفهان از انجمن بین‌المللی علوم اجتماعی ورزش (ISSSS) دعوت به عمل آمد تا هشتمین همایش خود را در اصفهان برگزار کند و امیدواریم این کنفرانس نقطه‌ای برای آغاز تعاملات بیشتر دانشگاه اصفهان با دیگر کشورها خواهد بود.

وی با بیان اینکه از قسمت های مهم این کنفرانس پرداختن به ورزش همگانی و ورزش بانوان خواهد بود، اضافه کرد: هدف این کنفرانس توسعه دانش در حوزه‌های مختلف جامعه‌شناسی ورزشی، فلسفه و تاریخ ورزش، حقوق ورزشی، ژورنالیسم ورزشی، ورزش و رسانه و توریسم ورزشی است.

قاسمی ابراز داشت: در این راستا از پژوهشگران، اندیشمندن و علاقه‌مندان دعوت به عمل آمد تا در این رویداد علمی بین‌المللی فعالیت کنند و با دانشمندان مطرح در این حوزه از سرتاسر جهان ملاقات داشته و یافته‌های نوین خود را به اشتراک بگذارند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.