امام جمعه نهاوند گفت: دولت مردان باید برای ایجاد اشتغال و معیشت مردم تلاش کنند و اقدامات خوب و موثر در این زمینه را نیز گزارش دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی صبح امروز در دیدار با مسئولان و مدیران شهرستان نهاوند به مناسبت آغاز هفته دولت گفت: امروز امنیت و آسایش رفاه و پیشرفت کشور ما مرهون ایثار و از خود گذشتگی و رشادت های جوانان و دولت مردانی است که با نثار خون پاک خویش عزت و اقتدار مردم و کشور را تضمین کردند. 

وی افزود: مسئولان و مدیران ادارات و نهادهای دولتی در شهرستان در سایه امنیت و آرامش برای تقویت و پیشرفت کشور باید تلاش شبانه روزی کنند و اقدامات موثری را که در این زمینه انجام دادید به صورت شفاف به اطلاع همگان برسانید.

مغیثی اضافه کرد: امروزه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان هستند و از  ابتدای پایداری انقلاب اسلامی از هر راهی برای ضربه زدن به این کشور و مردم از هر فرصتی استفاده کرده اند و در حال حاضر با جنگ نرم، مسائل اقتصادی به پیش آمده اند.

وی  افزود: جواب تمامی کار شکنی دشمنان را باید با کار و تلاش برای مردم داد و با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در بحث اتحاد همدلی و اقتصاد مقاومتی برای پیشرفت نظام بیشتر تلاش کرد و قدرت های استکباری را نا امید کرد.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و اقدامات دولت در زمینه خدمت رسانی به مردم و افتتاح پروژه ها برای امیدوار کردن مردم و به خصوص نسل جوان است.

کریم حمیدوند فرماندار نهاوند نیز در این دیدار گفت: در این هفته با اعتبار210 میلیارد ریال با حضور مسئولان استانی و شهرستانی 62 طرح عمرانی در نقاط مختلف نهاوند به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 18 طرح دیگر آغاز می شود.

وی افزود: 130 برنامه فرهنگی و اجتماعی در گرامیداشت هفته دولت توسط اداره ها و گروه های مردمی برگزار می شود که مهمترین آنها شامل دیدار مدیران با امام جمعه، معرفی کارمندان برتر نهاوند، برگزاری ویژه برنامه روز کارمند و  برگزاری همایش مدیران مدارس و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سطح بخش های تابعه شهرستان است.

حمیدوند اظهار داشت: در هفته دولت طرح های قابل بهره برداری در نهاوند شامل  بخش های کشاورزی، گازرسانی، خدماتی و بهداشتی روکش آسفالت، پل سازی، آبرسانی و آموزشی است.

انتهای پیام/ب



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.