رئیس کمیسیون امنیت دانشجویی استان گفت : قشر دانشجو باید پویا و نقاد باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار در جلسه کمیسیون امنیت دانشجویی افزود : فراهم بودن فضای نقد در دانشگاه ها مسئولان را از انحراف باز می دارد پس قشر دانشجو باید پویا و نقاد باشد.

ایوب رحیمی افزود : این نقد باید محترمانه ومنصفانه باشد و آبروی افراد حفظ شود  البته مسئولان هم باید ظرفیت نقد پذیری خودشان را افزایش دهند .

رئیس کمیسیون امنیت دانشجویی استان با اشاره به نزدیک شدن فصل سرما از مسئولان دانشگاه ها و خوابگاه ها خواست توجه ویژه به وسایل گرمایشی داشته باشند و برای تامین و ذخیره سوخت های جایگزین پیش بینی های لازم اندیشیده شود .

وی با تاکید بر توجه مسئولان به مباحث رفاهی دانشجویان عنوان کرد: ایاب و ذهاب دانشجویان و کنترل و مراقبت از آنان در سرویس های دانشگاه باید مورد توجه قرار بگیرد تا رفتار های نابهنجار برخی دانشجویان کنترل شود .

رحیمی  در ادامه خاطر نشان کرد: باید به اساتید دانشگاه ها و صحبت هایی که در کلاس ها مطرح می کنند توجه و اساتیدی که در مورد نظام اسلامی و اعتقادات مردم شبهاتی وارد می کنند تذکر و برخورد شود .

رئیس کمیسیون امنیت دانشجویی استان گفت : همچنین بهتر است کرسی های آزاد اندیشی در قالب تشکل ها ی دانشجویی برگزار شود و  مسئولان دانشگاه نیز می توانند بر آن نظارت داشته باشند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار