مراسم افتتاحیه رشته حقوق ثبت اسناد و املاک دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با حضور مسئولین قضایی استان و سازمان ثبت اسناد و املاک برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت : بعضی قانونهای ثبتی سالهای قبل ، می توانست باب سوء استفاده ثبتی را باز بگذارد که این امر موجب الزام تأسیس چنین رشته ای شد.
شیخ الاسلامی افزود : شیوه ثبتی کشور با بهره برداری از فضای الکترونیکی عوض شده پس باید توانایی همراهی با این تغییرات را پیش بینی کنیم و بصورت کلاسیک آموزش دهیم.
او خاطرنشان کرد : دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد سبقه سی ساله دارد و از قدیمی ترین دانشکده های حقوق استان است و در سطح استان نیز اولین مجموعه دانشگاهی هستیم که رشته حقوق ثبت و اسناد املاک را تاسیس کردیم.
شیخ الاسلامی گفت : هر دانشجوی این رشته از ترم اول دانشگاه تزهای مطالعاتی پیشنهادی اساتید را که با نیاز روز استان تبیین شده است، دریافت می کند و دو سال فرصت دارد در کنار گذراندن سرفصل ها ، با تعامل ما بین دانشگاه و دستگاه های قضایی و سازمان ثبت اسناد و املاک استان ، پایان نامه خود را بصورت کاربردی ارائه دهد.
گفتنی است مواد آزمون و تاریخ ثبت نام آن متعاقبا اعلام می شود.
انتهای پیام// ف ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.