سارقان مسافرنما با 20 فقره سرقت در ساری دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ زيدالله کاظمی ، فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسايی و دستگيری سارقان مسافرنما با 20 فقره سرقت از خودروهای مسافربر عمومی و شخصی خبر داد.

وی افزود: در پی مراجعه و شکايت راننده خودرو مسافربری بين شهری، مبنی بر زورگيری و سرقت از سوی افرادی ناشناس، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 15 امام رضا (ع) اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت : ماموران با انجام تحقيقات از مالباخته دريافتند، دو جوان در پوشش مسافر پس از سوار شدن در خودروهای مسافربری عمومی و شخصی، با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگيری و سرقت اموال رانندگان می کنند.

سرهنگ زيدالله کاظمی افزود : ماموران با دريافت اين اطلاعات دو متهم به زورگيری وسرقت به نام های آرمين- الف و صابر- آ از سارقان سابقه دار را شناسايی کردند.

وی گفت : ماموران در ادامه با شناسايی مخفيگاه متهمان با هماهنگی قضائی در عملياتی ضربتی و غافلگيرانه، اين افراد را دستگير کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود : متهمان در تحقيقات و بازجويی های فنی پليس، به بيش از 20 فقره سرقت و زورگيری اقرار کردند.

سرهنگ زيدالله کاظمی ، به رانندگان وسايل نقليه عمومی و شخصی که در امر مسافربری فعاليت دارند، هشدار داد: از سوار کردن مسافرانی که با پيشنهاد مبالغ کرايه بالا و نامتعارف تقاضای رساندن آنها به مقصد به صورت دربستی در مسيرهای برون شهری را دارند، اجتناب کنند. انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار