ساری،

سارق مغازه در دام پلیس

سارق 25 فقره سرقت مغازه در شهرستان بابل دستگیرشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سيد محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، از دستگيري سارق مغازه هاي فروش لوازم رايانه اي با 25 فقره سرقت خبر داد .

وی گفت: ماموران گشت پليس آگاهی شهرستان بابل ،حين گشت زنی در حوزه استحفاظی فردی را که در حال جست و جو داخل يک فروشگاه لوازم و تجهيزات رايانه ای بود مشکوک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: ماموران پليس، اين فرد را پس از خروج از فروشگاه در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند.

سرهنگ جعفری افزود: متهم در تحقيقات و بازجويی های پليس، با اظهارات ضد و نقيض و ارائه مشخصات جعلی قصد فريب ماموران و فرار از دست قانون را داشت که با هوشياری ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت از فروشگاه اعتراف کرد.

وی گفت: ماموران در ادامه تحقيقات با بررسي سوابق متهم دريافتند، متهم دستگير شده سابقه زندان به اتهام شرارت و سرقت را در پرونده خود دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود : متهم در تحقيقات پليس به 25 فقره سرقت از فروشگاه ها اعتراف و اقرار کرد با همدستی افراد معتاد در استان های شمالی کشور نيز از چندين مغازه سرقت کرده است؛ متهم پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شد.

سرهنگ جعفری با هشدار به شهروندان و کسبه و بازاريان، از آنان خواست: از درب ها و قفل های مطمئن برای پيشگيری از سرقت استفاده و واحد کسب خود را به دوربين های پيشرفته ديد در شب مجهز کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار