به مناسبت هفته تربیت بدنی ، دانش آموزان دبستان عصرانقلاب پسران ناحیه 2 ارومیه بزرگترین نقاشی آسیا رابه متراژ 300متر کشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مراسم افتاحییه المپیاد درون مدرسه ای در دبستان عصرانقلاب پسران ناحیه2 ارومیه که با حضور ولی حسینی معاون تربیت بدنی، مدیرآموزش وپرورش ناحیه2 ارومیه و شورش نصیری سریع ترین نقاش آسیا برگزار می شد رکورد بزرگترین نقاشی آسیا رابه متراژ 300متر به نام خود ثبت کردند.

معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این آئین با تبریک ثبت این رکورد آسیایی گفت : توجه به سلامت جسمانی دانش اموزان نمی توانیم در امر مهم تعلیم و تربیت موفق باشیم.

ولی حسینی، با اشاره به شعار دانش آموز فعال ،خانواده شاداب و جامعه بانشاط اظهارداشت : باید موضوع ارتباطات دانش آموزان و خانواده و جامعه بیش از پیش مورد توجه برنامه ریزان خصوصا دست اندر کاران ورزشی باشد تا بتوانیم جامعه ای جوان و با نشاط داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه نیز در این مراسم ضمن تبریک ثبت این رکوردبه دانش آموزان و جامعه بزرگ فرهنگیان استان و گرامیداشت هفته تربیت بدنی و هفته پیوند اولیا و مربیان با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای برای سومین سال است که در آموزش و پرورش اجرایی می شود، اظهارداشت: این مسابقات با شعار تحصیل، تهذیب و ورزش و به هدف ترویج سلامتی، تندرستی و ایجاد شادی بین دانش آموزان برگزار می شود.

محمد مجرد افزود : این رقابت ها در رشته های مختلفی مانند بازی های بومی و محلی، دو و میدانی، طناب زنی، فوتبال، فوتسال، والیبال، هندبال، تنیس روی میز، بدمینتون، حلقه های ورزشی و... برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح های استعدادیابی در این مسابقات ، خاطرنشان کرد :طرح استعدادیابی نیز در حاشیه برگزاری این رقابت ها اجرا می شود تا بتوان ظرفیت ها و استعدادهای موجود در زمینه های ورزشی را شناسایی و در مسیر درست هدایت کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.