در شهر عشاق والیبال ؛

شهرداری ارومیه در اولین بازی خانگی میزبان بانک سرمایه

تیم والیبال باشگاه شهرداری ارومیه چهارشنبه همین هفته در دومین بازی خود از سری مسابقات لیگ برتر والیبال در ارومیه به مصاف تیم بانک سرمایه می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛این اولین بازی ارومیه در سال 95 در خانه خود است جایی که هواداران ارومیه برای آغاز روزهای لیگ لحظه شماره می کنند هرچند والیبال در این شهر همیشه جاریست و جز زندگی مردم شده که حضور پرشور هواداران در تمرینات قبل از شروع فصل گواه همین موضوع است.

تیم بانک سرمایه که اولین بازی خود را در لیگ برتر با برد سه بر صفر آغاز کرده با حضور بازیکنان نامی و ملی پوش خود برای هر تیمی یک رقیب جدی محسوب می شود اما حضور در ارومیه شرایط ویژه ای دارد چرا که بازی در برابر بیش از 6000 تماشاگر والیبال فهم و والیبال دوست و پرشور کار بسیار سختی است و اکثر بازیکنان سرشناس ایران را نیز بر آن اذعان دارند.

اما تیم والیبال شهرداری ارومیه که در اولین دیدار خود در مقابل پیکان در یک بازی نزدیک نتیجه را واگذار کرد این بار با حضور پاسور اصلی خود و در مقابل تماشاگرانش میزبان قهرمان فصل قبل خواهد بود و با تمام وجود تلاش می کند بتواند هواداران خود را خوشحال کند و پیروز از زمین خارج شود.

در این بازی که ساعت 17 چهارشنبه برگزار می شود، تیم ارومیه با لباس های قرمز به میدان خواهد رفت . کارت بازی دراگان تراویسا نیز برای این بازی صادر شده و وی در این دیدار حضور خواهد داشت.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.