مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت تمهید استحکامات و آشنایی دانش آموزان با اقدامات مؤثر در پدافند غیرعامل امری لازم می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ جلال پورمیرزا، در جلسه هماهنگی نکوداشت هفته پدافند غیر عامل آموزش و پرورش میاندوآب با تأکید بر لزوم تمهید استحکامات و آشنایی با اقدامات مؤثر پیشگیری در زمان بروز حوادث احتمالی گفت: آشنایی با تدابیری که آسیب ها را به حداقل برساند ضروری است و باید امکاناتی فراهم شود که همگان به ویژه دانش آموزان در این زمینه آموزشهای لازم را ببینند.

محمودی کارشناس مسئول حراست نیز با تأکید بر آموزش پدافند غیرعامل به فرهنگیان ودانش آموزان گفت: باتوجه به جمعیت عظیمی که با آموزش وپرورش ارتباط دارند، اعم ازدانش آموزان و والدین، این دستگاه نقش خطیری در آگاهی دادن و نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل دارد.

وی خواستار فعالیت در زمینه آشنا نمودن دانش آموزان با راههای مقابله با حوادث برای كم كردن تلفات انسانی، مالی و فرهنگی شد و گفت: پیش بینی و پیشگیری حوادث و خطرهای احتمالی و داشتن مدیریت بحران، از اصولی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.