دبیر کانون جلسات قرآن مساجد دزفول از برگزاری دوره صراط با موضوع از دین تا آیین‌شناسی جریان هیئت‌های مذهبی در ایران در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمد اسماعیلی، دبیر کانون جلسات قرآن مساجد دزفول با بیان اینکه دوره تربیت مربی صراط ویژه آقایان از ۱۵ تا ۱۹ شهریورماه در تهران با هدف بیان مباحث دینداری به سبک انقلاب اسلامی، تقابل فکری، فرهنگی و سیاسی انقلاب اسلامی و غرب، اصول کار تشکیلاتی، تجربه کاوی تربیتی(با تمرکز بر دزفول)، مبانی مدل‌ها و اقتضائات امروزین فعالیت‌های تربیتی برگزار شد، افزود: سلسله جلسات دوره صراط با برگزاری دوره‌های گفت‌وگوی فرهنگی ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه موضوعات این گفت‌وگو با توجه به نیاز جامعه انتخاب خواهد شد، افزود: این دوره از گفت‌وگوها با موضوع آسیب‌شناسی هیئات مذهبی و جلسات قرآن است که با حضور جمعی از مسئولان هیئات مذهبی و مسئولان جلسات قرآن برگزار خواهد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه این جلسه ۶ و ۷ آبان‌ماه برگزار خواهد شد، بیان داشت: علاقمندان جهت حضور در این جلسه با شماره تماس ۰۹۱۶۶۴۳۸۷۶۳ به کانون جلسات قرآن شهرستان مراجعه فرمایند.

اسماعیلی گفت: دکتر حبیب‌الله سعد، محسن حسام‌مظاهری(پژوهشگر عاشورایی و نویسنده کتاب رسانه شیعه) و محسن ریاضی(مسئول یکی از جلسات قرآن شهرستان) سخنرانان این جلسه خواهند بود.

دبیر کانون جلسات قرآن مساجد دزفول  در پایان بیان داشت: این جلسه به صورت رایگان و با همکاری کانون جلسات قرآن دزفول، معاونت فرهنگی- اجتماعی شهرداری دزفول و مؤسسه مهراب(مشاوران هنر، رسانه و اندیشه انقلاب اسلامی) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.