مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای رفع نواقص و تامین تجهیزات موردنیاز راهداری در آستانه فصل سرما خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عبداله بهادری گفت: با انتزاع راهداری از اداره کل راه و شهرسازی و ادغام آن با حمل و نقل جاده‌ای تعادلی درمسئولیت‌های این دو دستگاه ایجاد می‌شود و راهداری در اختیار متولی اصلی آن قرار می‌گیرد. نگهداری راه مقوله خاصی است که شرح وظایف آن مرتبط با حمل و نقل است و در این نهاد قابلیت اجرای بیشتری دارد.

بهادری با بیان اینکه ۱۵۵۰ هکتار بافت ناکارآمد شهری در کرمانشاه موجود است، افزود: ۹۰۰ هکتار از این بافت‌ها مربوط به بافت فرسوده است.

وی گفت: از هزار نیروی انسانی اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه ۵۳۰ نفر شامل نیروهای رسمی و پیمانی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منتقل شده‌اند. ضمن اینکه تمام ماشین‌‌آلات سنگین و نیز ماشین‌آلات موردنیاز سبک نیز تبادل شده‌اند.

بهادری با بیان اینکه تمام مصالح موردنیاز برای برخورد با بحران زمستانی از جمله نمک و شن و ماسه خریداری شده است، عنوان کرد: عملیات تعمیر و تجهیز ماشین‌آلات نیز به اتمام رسیده و مشکلی نداریم.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.