مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از حضور 74 قصه‌گو در مرحله استانی نوزدهمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورشی این استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضا موزونی در مراسم افتتاح نوزدهمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود: این 74 نفر در طول مدت برگزاری جشنواره به قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان خواهند پرداخت.

موزونی گفت: در طول سه روز برگزاری جشنواره، قصه‌گویان صبح‌ها و بعدازظهرها به قصه‌گویی خواهند پرداخت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود: صبح‌ها از ساعت هشت و نیم صبح تا 12 ظهر و بعداز ظهرها نیز از ساعت 14 تا 18 برنامه قصه‌گویی خواهیم داشت

موزونی با بیان اینکه در مجموع بیش از 140 نفر از قصه‌گویان استان کرمانشاه در این جشنواره شرکت کرده‌اند، گفت: از این تعداد 52 نفر آنها مربیان، 64 نفر نوجوانان و مابقی در بخش آزاد شرکت کرده‌اند.

موزونی با بیان اینکه امسال نوزدهمین سالی است که قصه‌گویی در مراکز کانون برگزار می شود، گفت: قصه‌گویی در ابتدا به صورت کتابخانه‌ای برگزار می شد و چند سالی است که در مراحل مختلف استانی، منطقه‌ای، کشوری و بین‌المللی نیز برگزار می‌شود.

موزونی افزود: امروز جشنواره قصه‌گویی در مرحله بین‌المللی به عنوان یک برند ایرانی در دنیا مطرح شده است.

وی در ادامه از قصه به عنوان یک ابزار تربیتی مهم یاد کرد که می‌تواند نقش مهمی را در انتقال پیام به کودکان و نوجوانان داشته باشد، چراکه نوع ارتباط چشم در چشم بهترین نوع ارتباط برای کودکان و نوجوانان است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجانان استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه این جشنواره در محل مجتمع فرهنگی و هنری «آفرینش»، واقع در سه راه 22 بهمن برگزار می‌شود، از خانواده‌ها به همراه فرزندانشان برای حضور در این جشنواره دعوت کرد.

انتهای پیام/پ

 

برچسب ها: کرمانشاه ، حضور ، مرحله ، استانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.