مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ارزیابی عملکرد می تواند از بُعد مشورتی نقش خوبی برای اداره متبوع خود داشته باشد و اصولا رسالت پیامبران بر همین موضوع استوار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سلیمان محبی افزود: موضوع اختلاف نظر امری بدیهی در آموزش و پرورش است و حتی گاهی باعث پیشرفت و تعالی می شود، شاید اگر نبود تفاوت دیدگاه های انسان ها، هنوز غار نشین بودند.

وی با بیان این که تکریم ارباب رجوع یک وظیفه است و شعار نیست، گفت: با احترام گذاشتن به افراد، از تبعیض پرهیز کنیم، همه را یکسان ببینیم، باید راجع به شرایط جامعه شناخت داشته باشیم و در قبال آن فرهنگ سازی کنیم، همه می دانیم مشکلاتی وجود دارد، باید با توجه به مشکلات، شرایط اجتماعی جامعه را تشریح کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه پیرامون موفقیت های به دست آمده ظرف سه سال گذشته یاد آور شد: هوشمند سازی مدارس  100 درصد افزایش یافته است، دارالقران های ما 100 درصد افزایش یافته است، در خصوص کمک های خیرین مدرسه ساز جزو سه استان برتر کشور هستیم، در امتحانات نهایی نسبت به قبل 4 پله رشد داشته ایم و تمامی این موفقیت ها مرهون تلاش های معلمین ماست.

وی در خصوص وظایف اصلی آموزش و پرورش گفت: دو وظیفه اصلی در آموزش و پرورش بر عهده ماست و باید این دو وظیفه را به خوبی انجام دهیم و آنها تعلیم و تربیت می باشد، بنابراین اگر دانش آموزانی تربیت کردیم اخلاق مدار ، اهل کار و تلاش ، اهل پاکی و صداقت ، آینده استان مان را تضمین کرده ایم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.