مسابقات کشوری تنیس یادواره شهید سید احمد برقعی و گرامیداشت سرداران؛ امیران؛ فرماندهان و ۸۰۰۰ شهید سرافراز استان همدان آغاز شد.

مسابقات جایزه بزرگ تنیس کشور یادواره شهید سید احمد برقعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ این مسابقات که برای چهارمین سال برگزار می شود که امسال با تغییراتی به انجام می رسد و بمنظور تشویق شرکت کنندگان بویژه بازیکنان بومی جوایز نقدی و امتیازات کشوری این مسابقه نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

این مسابقات زیر نظر سازمان لیگ تنیس کشور و به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان و هیات تنیس استان و با حمایت آکادمی تنیس الیت برگزار میشود و قهرمان مسابقات ۳۰۰ امتیاز در رنکینگ کشوری تنیس بازان کسب می کند.

مسابقات امسال با حضور ۲۹ تنیس باز از استانهای تهران؛ اصفهان؛ هرمزگان؛ البرز؛ سمنان؛ کرمانشاه؛ خوزستان و همدان برگزار میشود.

در نخستین دیدار امیرحسین زنجانیان از خوزستان توانست با برتری 2 بر صفر مقابل نوید یوسفیان از کرمانشاه راهی دور نیمه نهایی شود.

در ادامه بازی ها اشکان ادیبی از خوزستان برابر محسن شرافتی از تهران قرار می گیرد، محمدحسین زمانی از همدان با ابراهی خزایی دیدار می کند و فرید یوسفیان از کرمانشاه به مصاف امیرحسین شفیعی ناطق از همدان می رود.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار