به مناسبت هفته تربیت بدنی همایش دوچرخه سواری با شعار یک روز بدون خودرو در شهرستان رزن برگزار شد.

همایش دوچرخه سواری با شعار یک روز بدون خودرو در رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بمناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش همایش دوچرخه سواری با شعار یک روز بدون خودرو در راستای ارتقاء سلامت اجتماعی مردم و فرهنگ سازی ورزش همگانی به خصوص دوچرخه سواری به همت سمن نگاه برتر و همکاری هیئت همگانی و ادارات شهرستان رزن با حضور فرماندار و روسای ادارات شهرستان رزن برگزار و استقبال خوبی از سوی مردم شهرستان رزن شد.

در این همایش که از مقابل فرمانداری آغاز شد مسئولین در جمع رکاب زنان رزنی رکاب زدند تا به نوعی فرهنگ دوچرخه سواری را در شهر رزن نهادینه کنند.

گفتنی است، حدود 2000نفر شرکت کننده پس از انجام ثبت نام از مقابل فرمانداری رکابزنی را آغاز و به سمت پارک ملت حرکت کردند.

در این همایش فرماندار از هفته تربیت بدنی به عنوان فرصتی مناسب برای تقویت برنامه های ترویجی در حوزه ورزش یاد کرد و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم را از ضروریات دانست.

وی با بیان اینکه هفته تربیت بدنی و ورزش روز تفکر و قدر دانستن سلامتی است ،افزود: سلامتی هدایای الهی است که به خود فرد تعلق نداردبلکه به خانواده و جامعه تعلق داشته و تنها راه حفظ این هدیه الهی ورزش و تحرک جسمانی است.در پایان به قید قرعه کشی به 50 نفر از شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار