امکان خادمی دانشجویان در موکب های اربعین / آغاز ثبت نام دانشجویان برای خدمت رسانی به زائران اربعین

دبیر هیئت الزهرا دانشگاه صنعتی شریف از امکان ثبت نام برادران دانشجو برای خدمت رسانی در موکب این دانشگاه خبر داد.

امکان خادمی دانشجویان در موکب های اربعین / آغاز ثبت نام دانشجویان برای خدمت رسانی به زائران اربعین
امیرحسین زیاری دبیر هیات الزهرا دانشگاه صنعتی شریف در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به اینکه هیئت الزهرا به مناسبت اربعین اقدام به راه اندازی موکب در مرز مهران کرده، نیاز به کمک در جهت خدمت رسانی به زوار الحسین(ع) به شدت احساس می شود.

وی با بیان اینکه هیئت الزهرا برای حضور خادمان در موکب تمهیداتی را پیش بینی کرده است، ادامه داد: دانشجویان متقاضی خادمی برای این امر می توانند با مراجعه پایگاه اینترنتی هیات الزهرا به نشانی http://azzahraa.sharif.ir  آمادگی خود را به خدمت به زائران حسینی اعلام کنند.

زیاری با اشاره به اینکه طبق پیش بینی ها باید روزانه 50 نفر در موکب حضور داشته باشند، بیان کرد: برای حضور در موکب طی روزهای سه شنبه 25 (شب حرکت به سمت مرز مهران) لغایت یکشنبه 30 آبان (شب بازگشت به سمت تهران) یا 30 آبان (حرکت به سمت مرز مهران) لغایت 5 آذر (بازگشت به سمت تهران)  متقاضیان می توانند ثبت نام داشته باشند. 

به گفته وی، برای رفت و برگشت بی دغدغه خادمان تمام تدابیر اندیشیده شده تا کمترین وقت از کلاسهای درسی شان گرفته شود. 

دبیر هیئت الزهرا اعلام کرد: ثبت نام خادمان افتخاری موکب تنها مختص به دانشگاه صنعتی شریف نیست و تمام برادران دانشجو از کل دانشگاههای تهران ( دولتی و غیردولتی) امکان ثبت نام و خادمی را دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار