اصفهان؛

افتتاح سینمای باغ شهر نطنز

با نصب تجهیزات سینما در فرهنگسرای کوثر، سینمای نطنز افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهردار نطنز گفت: شهرداری نطنز به منظور راه اندازی سینما در محل فرهنگسرای کوثر پیگیری ها و جلسات متعددی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و همچنین مدیر عامل شرکت سینما شهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کرد.

سید محسن تجویدی با اشاره به اینکه فضای سالن، صندلی، سیستم صدا و نور فرهنگسرای کوثر آماده نصب تجهیزات بود، افزود: با پیگیری های انجام شده و بازدید، مدیرعامل سینما شهر از فرهنگسرای کوثر شهرداری نطنز در تفاهم نامه ای تجهیزات پیشرفته سینما با همکاری موسسه سینما شهر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مکان نصب شد.

وی تصریح کرد: فرهنگسرای کوثر به صورت دو منظوره هم بعنوان سینما و هم به عنوان برگزاری برنامه های فرهنگی مورد استفاده قرار می گیرد و در راستای پر کردن اوقات فراغت خانواده ها سعی خواهیم کرد فیلم های روز سینمای ایران در این مکان اکران شود.

شهردار ادامه داد: هدف از راه اندازی سینما در نطنز رشد و توسعه فرهنگ و هنر، پرکردن اوقات فراغت جوانان و ایجاد روحیه شاد برای شهروندان است و می طلبد خانواده ها به خصوص جوانان از این ظرفیت و پتانسیل فرهنگی استفاده کنند.

تجویدی تأکید کرد: به زودی سینمای باغشهر تاریخی نطنز با ظرفیت ۱۵۰ نفر در آیینی با حضور مسئولان شهرستانی و استانی افتتاح و به بهره برداری می رسد و محوطه سازی جلوی فرهنگسرای کوثر از جمله اجرای دیوار، جدول و موزائیک فرش صورت گرفته و نصب تابلو سینما، تکمیل فضای سبز و نصب نیمکت در محوطه به زودی صورت می گیرد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.