هیچ نقطه ای امن تر از سینما برای خانواده ها نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شاهسواری  مدیرعامل خانه سینمای کشور در آئین افتتاح رسمی سینما آزادی آبادان، گفت: در مورد سینمای رو باز من این تجربه زیبا را در کودکی و در شهر نزدیک آبادان به نام بندر ماهشهر تجربه کرده ام و فکر می کنم  کسانی که این تجربه را داشته اند به اهمیت و لطافت هم نشینی با یکدیگر و دیدن فیلم بر روی پرده پی برده اند، این لطافت و جلوه همچنان پا برجاست.

منوچهر شاهسواری افزود: در روزگار فعلی با هر سالن سینما در هر ابعادی چه به شکل بازسازی، نوسازی و یا ساخت به نظر می رسد که یک سنگر به سنگرهای فرهنگی کشورمان افزوده می شود.

وی گفت: آن لحظه ای که در کلیپ ما «ایستاده ایم تا آخرین قطره خون» پرچم در دست بچه ها و جوانهایمان برای مقابله با دشمن است، چیزی جز این نداشتند، این پرچم نه اسلحه بود و نه موشک، این اسلحه در واقع حس ما بود به وطن و تاریخمان که آن را به سنگری برای دفاع از مرز و بوممان تبدیل کردیم.

مدیرعامل خانه سینمای کشور افزود: به نظر من یکی از اجزاء مهم دفاع در این لحظه، آن چیزی است که اکنون اینجا پا برجاست، هیچ نقطه ای امن تر از سالن های سینما برای خانواده های ما نیست، متاسفم و متاسفم که این سنگرها یا خراب و از بین رفته اند و یا در کل کشور دچار کمبود شدید از این بابت هستیم.

شاهسواری گفت: در زمان حاضر وقتی سالنی به مجموعه سالن های کشور اضافه می شود تنها بحث اقتصادی آن نیست که هست، فقط بحث دیدن فیلم نیست، که هست، اما بحث مهمتر یک زیست جمعی برای مردمانی است که با هم پیوندهای عاطفی دارند، در یک نقطه جمع می شوند و یک تجربه مشترکی را برای خود رقم می زنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.