نفرات برتر یازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» ویژه برداران عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، این دوره از مسابقات که باحضور نماینده ویژه ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ایلام برگزار شد با معرفی نفرات برتر هر رشته به کار خود پایان داد.
 
در رشته قرائت «زین‌العابدین مظفری»، «سیدعلی موسوی» و «محمدباقر رحمتی» به ‌عنوان نفرات اول تا سوم معرفی و در رشته ترتیل نیز «محمد یادگاری»، «امیرعباس‌زاده» و «مهدی نورایی» توانستند با کسب رتبه‌های اول تا سوم، جواز حضور در مسابقات قرآنی سراسری «مدهامّتان» در قم را کسب کنند.
 
در رشته حفظ قرآن کریم نیز حسن علیزاده توانست به جشنواره قرآنی «مدهامّتان» مرحله کشوری راه یابد و در رشته اذان نیز «محمدجواد خانی»، «علیرضا آسا» و «آرش سهیلی‌زاد» توانستند رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند و در رشته صحیح خوانی اذکار نماز نیز «سپهر علیزاده»، «مهدی ویسی» و «مقداد منصوری» به‌ عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
 
این دوره از مسابقات با حضور 90 نفر از اعضاء کانون های مساجد استان برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری که آذرماه سال جاری به میزبانی استان قم برگزار می‌شود، اعزام می شوند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.