18 درصد از صنایع کوچک در شهرک های صنعتی فارس در بخش صنایع فلزی فعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدهاشم موسوی معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از واحدهای صنعتی ساخت تجهیزات صنعت نفت در شهرک های صنعتی بزرگ شیرازکه با شرکت 21 نفر برگزار شد، گفت: از واحدهای فعال ،شاخص و سازنده تجهیزات صنعت نفت در شهرک‌های صنعتی فارس موقعیتی بوجود آمده تا این استان به‌عنوان  قطب‌ مهم کشور در حوزه نفت و گاز معرفی شود.
وی بیان کرد: طراحی‌ و ساخت بعضی از تجهیزات صنعت نفت در واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیرازانجام می شود،که در سطح کشور و خاورمیانه منحصربه‌فرد است.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: با بهره برداری از یک‌هزار و 480 واحد صنعتی در شیراز بعضی ازاین واحدهای صنعتی در زمینه تولید محصولات از واحدهای شاخص کشور محسوب می‌شوند و امکان تبادل فنی، اقتصادی و افزایش واحدهای مستقر در این شهرک با واحدهای شهرک صنعتی فراهم‌ شده است.
وی با بیان اینکه واحدهای مستقر در این شهرک فناوری، از مزایای استقرار واحدهای صنعتی از جمله پرداخت 30 درصد از بهای حق انتفاع به‌صورت نقدی و 70 درصد آن به‌صورت اقساط 36 ماهه است، افزود:تا کنون 29 شرکت دانش بنیان در مرکز خدمات کسب و کار این شهرک استقرار یافته اند،که  این شهرک در زمینی به مساحت 10هکتار  ساخته شده و مراحل تکمیل زیرساخت‌ها نیز در حال انجام است.
وی تصریح کرد: واحدهای فنی، مهندسی، مشاوره‌ای و آزمایشگاهی در وسعتی به مساحت 5 هزار و 300 مترمربع  ساخته شده که در ساختمان مرکز خدمات کسب و کار مستقر شده اند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.