در حال حاضر ۶ ماه حقوق کارکنان حمل و نقل شهرداری پرداخت نشده و اگر در آینده هم به موضوع حمل و نقل و مشکلات آن در چابهار رسیدگی نشود قطعا قشر ضعیفی از مردم که از آن بهره می برند دچار بحران خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،بلوچی شهردار چابهار با بیان اینکه شهر چابهار به دلیل نزدیکی به منطقه آزاد می تواند برای استان سیستان وبلوچستان تاثیر گذار باشد اظهار کرد: متاسفانه مشکلات زیادی در شهر چابهار و به خصوص در حوزه حاشیه نشینی وجود دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر درصد قابل توجهی از جمعیت چابهار را حاشیه نشین ها تشکیل داده اند که این موضوع مشکلات مضاعفی را پدید آورده است.

بلوچی تصریح کرد: در حوزه منابع و اعتبارات در سازمان شهرداری ها جلسه ای شکل گرفته و مشکلات شهرداری های استان طرح موضوع شد که قرار بود در دبیر خانه و توسط مهندس ترکان رصد شود اما با گذشت یک سال این موضوع هنوز پیگیری نشده است.

وی گفت: سازمان شهرداری ها به عنوان نهاد متولی و تاثیر گذار در حوزه دولت می توانست قدم های مثبتی را در خصوص خدمات شهر بردارد که متاسفانه این کار شکل نگرفت.

بلوچی با اشاره براینکه نمایندگی ال جی و برند گلدایران پنج نمایندگی در کشور دارد عنوان کرد: یک نمایندگی از محصولات گلدیران ثبت منطقه چابهار است و طبق آماری که از گمرک گرفته شده، واردات کالا و ارزش افزوده پرداخت شده آن در منطقه چابهار بالغ بر 260 میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار