شهردار خاش گفت: بخشی از محوطه بوستان 6 هکتاری شهرداری برای ایجاد مجموعه تفریحی، خدماتی و رفاهی و شهربازی به بخش خصوصی واگذار شده که ساخت مرحله نخست آن در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،عبدالمجید تمندانی اظهار داشت: برای این مجموعه دریاچه مصنوعی، رستوران سنتی، لژهای خانوادگی، آلاچیق، باغ پرندگان، تجهیزات ورزشی و سرگرمی پیش بینی شده است.

وی افزود: مرحله نخست این مجموعه با افزون بر سه میلیارد ریال هزینه، دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

شهردار خاش بیان کرد: یکی از اولویت های مهم شهرداری حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و کمک به توسعه، عمران و آبادانی شهر است.

تمندانی ادامه داد: شهر متعلق به همه مردم است لذا هر فردی که توان دارد می تواند در مسائل عمرانی، خدماتی، رفاهی و فرهنگی به میدان بیاید و برای شهروندان خدمت کند.

وی گفت: در کمتر از سه سال قبل به همت شهرداری خاش در محل بوستان تفتان چند مجموعه خدماتی شامل بوستان خانواده و بانوان با هدف خدمات دهی به خانواده ها و تامین نیازهای تفریحی و رفاهی شهروندان ایجاد شد.

وی اظهار داشت: برای تامین نیازهای شهروندان باید در شهر خاش مکان های تفریحی و خدماتی و رفاهی ایجاد شود.

وی از تلاش ها و خدمات شهردار خاش به مردم این منطقه قدردانی کرد و افزود: باعث افتخار است که این فرصت را دارم تا برای رفع بخش کوچکی از نیازهای خانواده های این شهر موثر باشم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار