زاهدان

لایحه مدیریت شهری و دهیاری‌ها به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد

معاون عمرانی وزارت کشور با بیان اینکه پایان امسال، لایحه مدیریت شهری و دهیاری‌ها به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد، گفت: تقویت منابع مالی و اداری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از مزایای این لایحه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،هوشنگ خندان‌دل صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، ستاد مبارزه با پدیده گرد و غبار و ستاد بازآفرینی پایدار شهری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مجموعه امکاناتی که در اختیار مدیریت شهری سیستان و بلوچستان قرار گرفته تا با پیامد ناشی از حاشیه‌نشینی مقابله کند، 1.5 مبلغی است که در اختیار سایر کلانشهرها قرار می‌گیرد.

وی افزود: 15 درصد معابر زاهدان خاکی هستند که باید در راستای تامین حقوق شهروندان این معضل در زاهدان به سرعت برطرف شود.

معاون عمرانی وزارت کشور با تاکید بر اینکه تا پایان امسال، لایحه مدیریت شهری و دهیاری‌ها به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد، گفت: تقویت منابع مالی و اداری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از مزایای این لایحه است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: دستگاه‌های اجرایی به شهرداری‌ها بدهکار هستند، سال 96 بیش از 2 هزار میلیارد تومان به دستگاه‌های اجرایی پرداخت خواهد شد تا مطالبات شهرداری‌ها را بپردازند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.