معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: از سال 1390 تاکنون بیش از 50 هزار مترمربع به فضای ورزشی شهر شیراز افزوده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد همتی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در حاشیه برنامه پیاده ‌روی که با حضور ورزشکاران پارالمپیکی در بلوار شهید چمران شیراز برگزار شد در جمع ورزشکاران ایستگاه ‌های ورزش صبحگاهی و سلامت شهرداری شیراز حضور یافت و گفت: در حال حاضر بیش از 44 ایستگاه ورزش صبحگاهی و سلامت در سطح بوستان ‌ها و باغات خانواده توسط شهرداری شیراز راه ‌اندازی شده است.
وی افزود: در این ایستگاه‌ ها با حضور مربیان حرفه‌ ای خدمات ورزشی به صورت رایگان به شهروندان ارائه می ‌شود.
وی با تاکید بر اینکه ایستگاه‌ های ایجاد شده در طول سال فعال هستند از شهروندان دعوت کرد با حضور در این ایستگاه ‌ها از خدمات ورزشی رایگان بهره‌مند شوند.
همتی با بیان اینکه از سال 1390 تاکنون بیش از 50 هزار مترمربع درقالب سالن های ورزشی سرپوشیده،زمین چمن مصنوعی وسالن سرپوشیده غیرتوپی به فضای ورزشی شهر شیراز افزوده شده است ادامه داد: این اقدام جهادی نشان از اهتمام و توجه شهرداری شیراز و شورای اسلامی این شهر به توسعه اماکن ورزشی در قالب ساخت زمین ‌های چمن مصنوعی، سالن‌ های ورزشی سرپوشیده و غیره دارد.
همتی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 12 سالن ورزشی سرپوشیده، 35 زمین چمن مصنوعی فوتسال، 14 سالن ورزشی موجود در فرهنگسراها در حال ارائه خدمات به شهروندان است خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری در افزایش نشاط و شادابی شهروندان در قالب ارائه خدمات ورزشی ارزان‌قیمت و رایگان در سطح شهر شیراز است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تصریح کرد: این اقدامات سبب مشارکت حداکثری شهروندان در برنامه‌ های پیش‌بینی شده به منظور ارتقای سلامت جسمی و روحی شهروندان شده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.