ایجاد نشاط سیاسی اولویت دولت است

قائم مقام وزیر کشور گفت: یکی از وظایف دولت و وزارت کشور ایجاد نشاط سیاسی در جامعه است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین مقیمی پیش از ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای اداری استان کردستان گفت: ایجاد نشاط سیاسی در کشور از وظایف وزارت کشور است و تلاش ما از ابتدای پذیرش این مسوولیت، بر این است تا مردم حضور پررنگ‌تری را در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی داشته باشند.

وی افزود: اهتمام ما ایجاد شرایطی برای شرکت بیشتر مردم در تصمیم‌گیری‌ها است تا خود را در اجرای تصمیمات کشوری مسوول بدانند.

قائم‌مقام وزیر کشور تصریح کرد: شاید در ابتدای کار دولت، احزاب و گروه‌های سیاسی در سخنرانی‌ها و تشکیل جلسات با محدودیت‌هایی روبرو بودند اما دولت یازدهم به دلیل مشی اعتدالی که انتخاب کرده بود، همه فعالان سیاسی ورود کردند و آنها بیشتر مورد توجه قرار گرفتند.

مقیمی افزود: احیای خانه احزاب یکی از موارد مهم در این دولت بود که با تصمیم وزارت کشور به صورت مجدد کار خود را شروع کرد و اکنون در مدیریت آن، همه سلایق اصولگرا، اصلاح‌طلب، مستقل و اعتدالی حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: اوج نشاط سیاسی در این دولت را در انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دیدیم که بعد از ثبت‌نام کاندیداها و آغاز تبلیغات، تمامی گروه‌ها و احزاب تحرک داشتند و هزاران جلسه انتخاباتی در کشور برگزار شد.

قائم‌مقام وزیر کشور در ادامه گفت: حضور بیشتر مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هم برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است لذا باید مدیران تلاش کنند با عملکرد خوب رضایتمندی در مردم ایجاد کنند تا به مشارکت بالای مردم در انتخابات برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.