کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند بصورت مستمر از مراکز بخش خصوصی نظارت و بازدید می کنند.

بازدید از مراکز بخش خصوصی شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛سرپرست شبکه دامپزشکی بیرجند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:تعداد 20مرکز اشتغال به امور درمانی ، داروخانه ، مراکز پخش واکسن و دارو ، مایه کوبی ، درمانگاه و آزمایشگاه ، دارای پروانه دامپزشکی در شهرستان ، به دامداران و مرغداران شهرستان خدمت رسانی می کنند.

دکترحسن علیزاده افزود: فعالیت مراکز فوق به صورت مستمر توسط کارشناسان واحد های دارو و درمان، مبارزه و بررسی ها و ارزیابی ، نظارت و بازرسی می شوند.

وی گفت: بخشهای خصوصی دامپزشکی شهرستان به صورت تمام وقت و در چارچوب تعهدات و وظایف قانونی ابلاغی برابر پروانه دریافتی خود، در حال انجام فعالیت بهداشتی می باشند.

سرپرست شبکه دامپزشکی بیرجند با بیان اینکه مراکز مایه کوبی علاوه بر واکسیناسیون دامها با واکسن های بهادار، در طرحهای ملی و استانی مایه کوبی با شبکه دامپزشکی همکاری می نمایند،افزود: ایمن سازی تمامی جمعیت دامی شهرستان با تلاش اکیپهای واکسیناسیون دولتی و خصوصی در حال انجام است، تا از احتمال بروز و شیوع بیماریهای خطرناک دام و طیور و بیماریهای مشترک بین انسان و دام جلوگیری شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.