ویژه نامه «کبوتران حرم» عنوان کتاب مجله‌ ای است که طی ایام محرم الحرام میهمان کودکان زائر حرم امام رضا(ع) شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ویژه نامه «کبوتران حرم» در قالب، نقاشی، شعر، جدول، مسابقه و داستان در اختیار علاقه مندان کودک قرار گرفته است.
«صندوقچه عاشورا»، «امام سوم ما»، «حرم تا حرم»، « تاسوعای حسینی»، «عاشورای حسینی»، «شهادت امام سجاد(ع)»، «اربعین حسینی»، «رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)»، «شهادت امام رضا(ع)»، «مسابقه» و احادیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) از جمله موضوعاتی است که در این ویژه نامه بیان شده است.
«امام سوم ما» عنوان داستانی است که در مورد علاقه و محبت پیامبر(ع) به امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در دوران کودکیشان و پیش گویی حضرت محمد(ص) در مورد واقعه صحرای کربلا تولید شده است.
در بخشی از این داستان شیوه شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش در روز عاشورا از قول رسول الله(ص) و همچنین احترام و عظمت ماه محرم، فداکاری‌ها و ایثارگری های سید الشهداء(ع) بیان شده است.
مسابقه و سرگرمی از دیگر مطالبی است که در این مجموعه گنجانده شده و سوالات آن از متن همین ویژه نامه و برای کودکان 7 تا 11 سال طرح شده است. مهلت این مسابقه تا پایان ماه محرم اعلام شده است که هدایای فرهنگی ویژه‌ای به قید قرعه تقدیم برندگان خواهد شد.
ویژه نامه «کبوتران حرم» ویژه ایام محرم با شمارگان 30هزار از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی تهیه و چاپ شده است.
انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.