فرمانده انتظامی تربت جام گفت : دوسارق حرفه ای که کلیه لوازم یک منزل مسکونی در شهرتربت جام را سرقت کرده بودند با تلاش پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛سرهنگ محمد یزدانی افزود : در پی گزارش یک فقره سرقت منزل دریکی از نقاط حاشیه شهر تربت جام تیمی از پلیس آگاهی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار داد.

وی افزود : در بررسی های بعمل آمده توسط مأموران دایره مبارزه با سرقت مشخص شد که سارقان در نبود صاحبخانه که در مسافرت به سر می برده شبانه کلیه لوازم منزل به ارزش 150 میلیون ریال را سرقت کرده اند.

سرهنگ یزدانی تصریح کرد : مأموران پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی با استفاده از سرنخ خای بجامانده یکی از سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

وی گفت : متهم 33 ساله بنام ابراهیم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاهش را در خیابان عباس پور بازرسی و لوازم مسروقه کشف گردید.

متهم در ادامه تحقیقات در مواجهه با مستندات کشف شده پلیس لب به اعتراف گشود و اعلام کرد در پی اطلاع از نبود صاحبهانه با همکاری شوهر خواهرش بنام رحیم 41 ساله شبانه کلیه لوازم را با استفاده از یک دستگاه وانت سرقت کرده اند.

سرهنگ یزدانی خاطرنشان کرد : تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل مخفیگاه همدست متهم اورا در عملیات غافلگیرانه دتسگیر کردند.

فرمانده انتظامی تربت جام با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست با مجهز کردن منزل خود به دوربین مدار بسته و دزدگیر و پرهیز ار نگهداری وجه نقد و اشیاقیمتی در منزل از انجام سرقت ها جلوگیری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام//م.ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.