مارسیال و اشنایدرلین مقابل فنر باغچه به میدان می روند

دو هافبک فرانسوی و مصدوم منچستریونایتد به دیدار این تیم مقابل فنرباغچه در لیگ اروپا می رسند.

در آستانه دیدار پنج شنبه شب منچستریونایتد در مقابل فنرباغچه در لیگ اروپا، آنتونی مارسیال و مورگان اشنایدرلین دو بازیکن مصدوم یونایتدها در تمرینات صبح چهارشنبه تیمشان شرکت کردند تا به صلاح دید مورینیو  در این دیدار حساس به میدان بروند.
قبل از دیدار لیورپول-منچستریونایتد که به تساوی صفر –صفر انجامید، باشگاه منچستریونایتد تایید کرد که این دو بازیکن در تمرینات روز شنبه دچار مصدومیت شده و این دیدار را از دست داده اند. اکنون به نظر می رسد که مصدومیت آن ها چندان جدی نبوده و ممکن است در بازی با فنرباغچه مورد استفاده قرار بگیرند.
همچنین هنریک میختاریان نیز که به علت مصدومیت از ناحیه کشاله ران در هفت بازی اخیر من یونایتد غایب بود در تمرینات چهارشنبه شرکت کرد و این امکان وجود دارد که در بازی فردا شب، برای اولین بار پس از یک ماه در ترکیب ژوزه مورینیو قرار بگیرد. 
تنها غایبین تمرین شیاطین سرخ، فیل جونز و سم جانستون بودند. جونز که همچون چند فصل اخیر همچنان با مصدومیت دست به گریبان است و جانستون نیز به دلیل حضور در دیدار دیشب تیم های زیر 23 سال لیورپول و منچستریونایتد، نمی توانست در تمرین امروز حضور یابد.
 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار