مورینیو : نحوه رفتار تماشاگران چلسی برایم اهمیتی ندارد

خوزه مورینیو سرمربی تیم چلسی که در روز یکشنبه باید به ورزشگاه استمفوربریج برود، بیان کرده است که نحوه برخورد تماشاچیان چلسی برایش اهمیت ندارد.

مورینیو : نحوه رفتار تماشاگران چلسی برایم اهمیتی نداردبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ به نقل از د سان، مورینیو سرمربی سابق تیم چلسی و سرمربی حال حاضر منچستر یونایتد روز یکشنبه با شیاطین سرخ در ورزشگاه استمفوربریج به مصاف چلسی می رود. مورینیو با کسب 3 قهرمانی با چلسی به عنوان موفق ترین سرمربی تاریخ آبی های لندنی شناخته می شود.

مورینیو در مورد بازگشتش به عنوان رقیب به ورزشگاه استمفوربریج بیان کرده است: " صادقانه بگویم نحوه رفتار آنها اصلا برایم مهم نیست. زمانی که به عنوان سرمربی کنار زمین هستم،‌ به رفتار تماشاچیان اهمیتی نمی دهم و تمرکز من روی بازی است.

در حال آماده سازی تیمم برای این بازی هستم و برایم مهم نیست که در استمفوربریج با من چه رفتاری کنند. البته انتظار دارم که آنها به لحظه های خوبی که در چلسی داشتیم فکر کنند و رفتار بدی را از خودشان به نمایش نگذارند. من در باشگاه چلسی به موفقیت های زیادی رسیدم و با حس خوبی این تیم را ترک کردم. اما الان سرمربی منچستر یونایتد هستم و برای تیمم تلاش می کنم."

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار