گروه C لیگ قهرمانان اروپا؛

استقبال بارسایی ها از پپ با 4 گل/شکست شاگردان راجرز مقابل گلادباخ

در ادامه هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا و از گروه C تیم های بارسلونا و منچسترسیتی مقابل هم و سلتیک و مونش گلادباخ به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا و از گروه C تیم های بارسلونا و منچسترسیتی مقابل هم و سلتیک و مونش گلادباخ به مصاف هم رفتند.

تیم بارسلونا در دیداری حساس ، در حضور بیش از 96 هزار تماشاگر ورزشگاه نیوکمپ میزبان مچسترسیتی بود که در نهایت موفق شد با نتیجه چهار بر صفر حریف را شکست دهد و پپ گواردیولا در بازگشت مجددش به ورزشگاه نیوکمپ شکست سختی را متحمل شد.

دقیقه ۱۷ گل اول برای بارسلونا به ثمر رسید. حرکت استثنایی لیونل مسی تا پشت محوطه جریمه و همکاری وی با اینیستا باعث شد تا پس از لیز خوردن فرناندینیو مسی در محوطه جریمه صاحب توپ شود و با از جا گذاشتن براوو اولین گل را به ثمر برساند.

در ادامه نیمه نخست نیز بارسلونا تیم برتر میدان بود و چندین بار توسط مثلث MSN دروازه سیتی را تهدید کرد که بی دقتی مهاجمان و درخشش کلودیو براوو دروازه بان پیشین بارسا و فعلی سیتی مانع از باز شدن مجدد دروازه سیتیزن ها در این نیمه شد.

 نیمه نخست دو اتفاق مهم برای بارسلونا داشت که اولین آن مصدومیت آلبا و بعدی مصدومیت پیکه بود. این دو بازیکن به ترتیب جای خود را به دینیه و متئو دادند تا دو تعویض اول بارسا در نیمه اول اجباری باشد.

نیمه دوم را هم شاگردان انریکه هجومی آغاز کردند.

دقیقه ۵۲ اشتباه محض براوو بیرون محوطه جریمه توپ را به سوارز رساند. وقتی او قصد داشت دروازه خالی را باز کند براوو با دست مانع شد تا داور مجاب شود او را با کارت قرمز جریمه کند.

دقیقه ۶۰ بارسا به گل دوم رسید. مسی پشت محوطه صاحب توپ شد و با همان صوت های منحصر به فردش توپ را به گوشه سمت راست براوو هدایت کرد.

دقیقه ۶۹ گل سوم و باز هم فوق ستاره آرژانتینی بارسا. حرکت عمقی سوارز در محوطه جریمه و اس وی به مسی، او را در دهانه دروازه در موقعیت گل قرار داد و مسی توپ را به گل تبدیل و هت تریک کرد.

دقیقه ۸۷ پنالتی برای بارسلونا روی حرکت انفجاری مسی. نیمار پشت توپ ایستاد و با ضربه ای بسیار بد توپ را به دستان کابایرو کوبید.

دقیقه ۹۰: گل برای نیمار و بارسلونا. دریبل عالی نیمار و محو کردن استونز از جریان بازی او را در موقعیت عالی قرار داد و پس از پنالتی از دست رفته او بلافاصله توانست جبران کند تا بازی ۴ بر ۰ شود.

در نهایت بارسا این دیدار را چهار بر صفر پیروز شد.

بارسلونا 4 منچستر سیتی 0/بازگشت تلخ پپ به نیوکمپ

در دیگر مسابقه این گروه ،سلتیک میزبان مونشن گلادباخ بود که با 2 گل شکست خورد.

گلهای تیم آلمانی را لارس استیندل و آندره هاهن دقایق 57 و 77 به ثمر رساندند.
بارسلونا 4 منچستر سیتی 0/بازگشت تلخ پپ به نیوکمپ
در جدول این گروه بارسا با 9 امتیاز در صدر است. منچسترسیتی با 4 ، گلادباخ با سه و سلتیک با یک امتیاز در رده های بعدی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار