در گروه B لیگ قهرمانان اروپا ، ناپولی به مصاف بشیکتاش و دیناموکیف مقابل بنفیکا قرار گرفتند که تیم های مهمان حریفانشان را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در گروه B لیگ قهرمانان اروپا ، ناپولی به مصاف بشیکتاش و دیناموکیف مقابل بنفیکا قرار گرفتند.

تیم ناپولی در خانه میزبان بشیکتاش بود که با نتیجه سه بر دو از حریفش شکست خورد.

دقیقه ۱۲ بشیکتاش در نخستین حمله خودش روی سانتر زیبای کوارشما از سمت راست و ضربه آدریانو توانست دروازه په په رینا را باز کند تا ورزشگاه ناپولی در سکوت فرو برود.

دقیقه ۳۰ مرتسنکه چند موقعیت خوب را از دست داد سرانجام روی پاس کایخون و با یک ضربه محکم توانست دروازه بشیکتاش را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۳۸ بشیکتاش روی اشتباه بازیکن ناپولی بار دیگر از حریف خودش پیش افتاد. پاس رو به عقب اشتباه جورجینیو نصیب ابوبکر شد و این بازیکن گل دوم بشیکتاش را بثمر رساند.

دقیقه ۵۰ ناپولی به دلیل خطای دروازه بان بشیکتاش روی مرتنس صاحب یک ضربه پنالتی شد. اینسینه پشت این ضربه ایستاد اما دروازه بان بشیکتاش موفق شد ضربه ضعیف این بازیکن را مهار کند.

دقیقه ۶۹ داور برای ناپولی پنالتی اعلام کرد و گابیادینی موفق شد مجددا کار را به تساوی بکشاند.

 پس از این گل میزبان برای رسیدن به گل پیروزی تلاش کرد اما موفق نبود. در حالی که بازی تا دقایقی پایانی مساوی بود باز هم این ابوبکر بود که در دقیقه 86 برای بشیکتاش گلزنی کرد.

 در ادامه نیز اتفاقی رخ نداد و بشیکتاش موفق شد دست به کار بزرگی بزند و ناپولی را با نتیجه 3-2 شکست دهد.
فتح سن پائولی به دست عقاب های استانبول/پرواز عقاب های لیسبون بر فراز کیف

در دیگر مسابقه این گروه دیناموکیف میزبان بنفیکا بود که با 2 گل از حریفش شکست خورد.

دقیقه 8  گودس درون محوطه جریمه خودی آنتونس را متوقف کرد و یک ضربه پنالتی را تقدیم حریف کرد. سالویو پشت توپ ایستاد و با یک ضربه زمینی برخلاف حرکت رودکو تیم مهمان را پیش انداخت.

دقیقه 55 سالویو خودش پایه گذار گل دوم سرخپوشان شد؛ پاس عرضی او پس از کنار زدن مدافعان حریف به سروی رسید ولی ضربه این یار آرژانتینی با برخورد به یار خودی برگشت داده شد تا در دفعه دوم با دقت بیشتری دروازه حریف را نشانه گرفته و گلزنی کند.
فتح سن پائولی به دست عقاب های استانبول/پرواز عقاب های لیسبون بر فراز کیف
در جدول این گروه ناپولی با وجود شکست همچنان با 6 امتیاز صدرنشین است.بشیکتاش با پنج ، بنفیکا با چهار و دیناموکیف با یک در رده های بعدی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار